Wat is de leveringsperiode? 
Alle bestellingen worden binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd. 
In uitzonderlijke gevallen gebeurt het dat dit wat langer kan duren.
Hier stellen wij u dan ook van op de hoogte. 

Wat zijn de verzendkosten? 
Hier kan u alle verzendinfo terugvinden. 
Ophalen is mogelijk in Bassevelde. 

Hebben jullie een fysieke winkel? 
Al onze spullen worden gepersonaliseerd.
Een winkel voor gepersonaliseerde producten is om deze reden niet rendabel. 
Wij kunnen namelijk geen bestellingen maken terwijl de klant wacht. 

Het is uiteraard wel altijd mogelijk om onze producten te komen bekijken op ons privéadres in Bassevelde. 
Dit steeds na afspraak. 

Geven jullie korting op grote bestellingen? 
Wij geven nooit kortingen.
De sectie “kortingsbon” dient om de codes voor de cadeaubonnen in te dienen. 
Op onze pakketten zit wel steeds een korting. U vindt ze hier

Ik gaf een verkeerde naam door wat nu? 

Het gebeurt soms dat klanten een verkeerde schrijfwijze van naam ingaven.

Indien dit doorgegeven wordt voor het maken van uw bestelling kan dit gewijzigd worden. 
(Sommige bestellingen gaan meteen in productie en wij controleren ook niet alle 10 min onze mail.) 
Indien de bestelling al in productie zit kunnen wij dit niet meer aanpassen. 
Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten van onze klanten. 

Kunnen jullie een foto mailen van het afgewerkte product?

Enkel indien u verkiest om uw bestelling te laten inpakken in cadeaupapier kan u om een foto van het eindresultaat vragen. 
Het is altijd fijn om vooraf te zien wat u afgeeft.
U kan dit vermelden in het opmerkingenveld bij het afrekenen. 
Voor alle andere bestellingen sturen wij geen foto’s van de afgewerkte producten.
Dit simpelweg omdat hier enorm veel tijd in kruipt om van iedere bestelling een foto te maken en de foto door te mailen. 
Eens een bestelling afgewerkt wordt deze praktisch dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag ontvangen. 
Een klein beetje geduld is daarom erg welkom. 

My Cart
Recently Viewed
Categories